Gepersonaliseerde producten – bestanden aanleveren
Veel van de Echt Uniek producten worden speciaal voor jou gepersonaliseerd. Bij het product zelf kan je hiervoor de nodige bestanden uploaden, tekst opgeven of eventueel opmerkingen toevoegen. Na afronding van je bestelling is het ook mogelijk om deze bestanden en informatie per mail toe te sturen (info@echtuniek.nl). Mocht je het product gepersonaliseerd willen hebben op basis van een kaartje of afbeelding die je niet digitaal in een hoge resolutie beschikbaar hebt, dan kan je deze per post opsturen naar: Echt Uniek, Frederik van Eedenstraat 26, 4207 RJ Gorinchem, Nederland.
Komt je er niet helemaal uit? Neem dan even contact op en dan helpen we je graag verder.
Betalen
De betaling voor je bestelling kun je op de volgende manieren voldoen:
iDEAL, Bancontact, Belfius Direct Net, KBC/CBC Betaalknop, ING Home’Pay
Na het afronden van je bestelling word je via een koppeling, direct doorgeleid naar jouw eigen bank om de betaling af te ronden. Je ontvangt daarna automatisch een bevestiging van jouw bestelling per e-mail.
Tikkie betaling bij ophalen (ALLEEN OP AFSPRAAK!)
Naast het laten verzenden van je bestelling via PostNL, bestaat ook de mogelijkheid om je bestelling op afspraak af te halen bij Echt Uniek in Gorinchem. Naast de al genoemde online betaalmogelijkheden kan je je bestelling per Tikkie betalen bij het afhalen.
Verzenden
Omdat veel van de Echt Uniek producten worden gepersonaliseerd, dien je rekening te houden met een levertijd van doorgaans 2 tot 5 werkdagen. Meer informatie hierover kan je vinden op de Verzenden en retourneren pagina.